Sunday 10 March 2013

A post about February...=)

Time passes, just like a twinkle of an eye!
It's March and I haven't write any post about Chinese New Year yet!
OMG...
As usual, I visited Karystal Nail Studio at Sunway Mentari
To dress up my nail, get prepared to celebrate our Chinese biggest tradition festival:
Lunar Chinese New Year!


Day 1

With beloved papa

And most graceful woman in my life, mommy 

Shan Shan

The females of the visiting day

I love this photo so much
这是每个人最自然,开心的大合照

每年的大合照,有相识10-20 年的朋友
大家聚在一起
无话不谈、不拘谨

我相信照片里的每一个人,在中学毕业分开以后
各自在外也认识不少朋友、知己

很多人都变了,思想和以前不一样了
成熟了
我想说的是,你们依然是我心底里最最最好的兄弟姐妹们!
要常保持联络
毕竟70亿人口我们能相遇是很难得的,我珍惜这份友情
大学时期和你们聊的是读书考试的事儿
现在?有些已经出来社会工作了
了得除了是工作上的事,也聊了很多里我们还蛮长远的事儿
几时结婚?harlo, 才几岁啊?
钱都没有,还谈什么
谈梦想?只能说我们应该设立一个近和远的目标
年轻人,闯一闯,试着去达成吧


这玩意儿,我到现在还蛮好奇的
它不需要任何能源来发动
只需不停地左右摆动驾驶盘
它就会行使了

年初二,大致上那里也没去
在家补眠

我的宠物Mini boy!




忘了是初几,家聚

Valentine's day with love...Mr.Lee




病猫的样子
哈哈

白天公乃是福建人重大节日
这一天甚至还要比大年初以来的重要


猪女


把又发修剪了,没差?

那天,你回学校
最后一个学期了,加油!

脸上长了一颗大豆,是痛的咯
今天就酱,拜拜!
星期天快乐!!


No comments:

Post a Comment